Аспекти професійної компетентності директора загальноосвітнього навчального закладу

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Бондаренко Ірина Велентинівна


Про деякі аспекти професійної компетентності директора загальноосвітнього навчального закладу. …
Комментарий (0) Просмотров: 83

ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ОНОВЛЕННЯ ОСВІТИ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Пильчук Мирослава Вікторівна


Стаття містить огляд ключових аспектів управлінської діяльності керівника навчального закладу, нових тенденцій управлінської діяльності керівників шкіл; представлено основні напрямки розвитку їхнього професіоналізму, розкрито використання інновацій в управлінні навчальним закладом. …
Комментарий (0) Просмотров: 99

Взаємозв'язок якості професійної та загальноосвітньої підготовки у процесі формування професійної компетентності кваліфікованого робітника.

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Пронь Тетяна Володимирівна


У процесі формування професійної компетентності кваліфікованого робітника досить часто постає питання взаємозв'язку загальноосвітньої та професійної підготовки.
Моніторинг якості знань учнів , проведений в нашому навчальному закладі, показав чітку залежність професійної підготовки від загальноосвітньої. …
Комментарий (0) Просмотров: 125

Системний підхід до організації методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Сахно Лариса Іванівна


Стаття присвячена проблемі організації методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі на основі системного підходу. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети, завдань, змісту, форм і методів роботи з педагогами, від спрямованості на високі кінцеві результати. …
Комментарий (0) Просмотров: 151

Контрольно-аналітична діяльність сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Субота Володимир Миколайович


Одним з основних інструментів забезпечення якісної освіти є ефективна робота загальноосвітнього навчального закладу. А це залежить від управління закладом освіти, яке зумовлюється аналітичною діяльністю керівника.
Аналіз роботи – це своєрідна підготовка до чергового витка розвитку освітнього закладу, тому проблема вміння працювати над аналізом результатів роботи закладу…
Комментарий (0) Просмотров: 213

Використання краєзнавчого матеріалу у навчально-виховному процесі сучасної школи

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Миронюк Людмила Авксентіївна


Краєзнавство в школі є одним із джерел виховання гідних громадян України, формування справжніх будівельників свого майбутнього. Воно допомагає дітям усвідомити нерозривний зв’язок, єдність історії свого села чи міста з історією та сьогоденням країни; відчути причетність до них кожної людини, кожної родини; визнати своїм найпершим обов’язком, честю…
Комментарий (0) Просмотров: 146

ТРЕНІНГ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТ (СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЧАСОМ) ПЕДАГОГА. ПРИЧИНИ ДЕФІЦИТУ ЧАСУ. МЕТОДИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Бондаренко А.Ю.


Дати визначення "тайм - менеджмент", "хронофаги", сформувати навички максимально використовувати свій особистий потенціал через організацію власного життєвого простору

Комментарий (0) Просмотров: 399

Коучинг як сучасна технологія педагогічного керівництва

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Огар Ольга Іллівна


У статті розглядається коучинг як педагогічна технологія, яка допомагає педагогам і учням розкрити свій потенціал і досягти максимальних результатів без будь-якого примусу.

Комментарий (0) Просмотров: 224

Методичні підходи до аналізу сучасного уроку

дата публікації: . Надруковано у: Для директора

Автор розробки: Бондаренко Ірина Валентинівна


  • Ідея творчого підходу до аналізу уроку та неможливість вкласти його у будь-яку готову схему;
  • пам'ятка аналізу уроку;
  • класифікація основних недоліків аналізу уроку та причини їх виникнення;
  • поради щодо проведення співбесіди з учителем перед аналізом уроку.
Комментарий (0) Просмотров: 201

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.