!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Урок «Заломлення світла»

​Анотація: Тема відкритого уроку з фізики вибрана не випадково. Вона дуже актуальна. Заломлення зустрічається на кожному кроці і сприймається як абсолютно буденне явище: можна бачити як ложка, яка знаходиться в чашці з чаєм, буде «переламана» на кордоні води і повітря. Тут доречно зазначити, що дане спостереження при некритичному сприйнятті дає невірне уявлення про знак ефекту: здається переломлення ложки відбувається в зворотну сторону реальному заломлення променів світла. Заломлення і віддзеркалення світла в краплях води породжує веселку. Багаторазовим заломленням (почасти й відображенням) в дрібних прозорих елементах структури (сніжинки, волокнах паперу, бульбашках) пояснюються властивості матових (НЕ дзеркальних) відбивають, таких як білий сніг, папір, біла піна. Рефракцією в атмосфері пояснюються численні цікаві ефекти. Наприклад, при певних метеорологічних умовах Земля (з невеликої висоти) може виглядати як увігнута чаша (а не частина опуклого кулі).

Цілі, поставлені на уроці повністю виконані. Крім освітніх цілей, таких як: формування понять «абсолютний показник заломлення», «відносний показник заломлення»; формувати вміння пояснювати фізичні явища, знаючи закон заломлення світла;
сприяти навчанню школярів вмінню встановлювати взаємозв'язки в досліджуваних явищах, розвиваючі цілі сприяли вдосконаленню інтелектуальних здібностей і розумових умінь учнів, розвитку вміння бачити фізичні явища в навколишньому світі, формування вміння застосовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань. Виховні цілі сприяють формуванню матеріалістичний світогляд учнів, сприяють в ході уроку формуванню ідеї пізнаваності світу, виховують самостійність, відповідальність, розвивають інтерес до предмета і потреба до поглиблення і розширення знань, розвиток комунікативної компетенції.
Це урок вивчення нового матеріалу. Він охоплює багато видів навчальної діяльності, наприклад, робота в групах і парах, усна і письмова робота, практичні навички вирішення завдань, розумовий аналіз, відпрацювання математичних навичок.
У кожного учня на уроці є «Маршрутний лист», в якому вони працюють протягом уроку. Маршрутний лист містить тест по темам, вченням раніше: закон прямолінійного поширення світла, закони відбиття світла, плоске дзеркало, сонячне і місячне затемнення. Так само є практичне завдання (досвід) для чотирьох груп, малюнок і місце, де учні запишуть закони заломлення світла (коротко) з опорного конспекту. Таблиця, яка розкриває фізичний зміст показника заломлення, таблиця значення показників заломлення для деяких речовин щодо вакууму, завдання на побудову і якісне завдання. І звичайно ж домашнє завдання.

Співавтор розробки: Заборщікова Марина Вадимівна

Имя файла: 5a32a9a384859-prelomleniesveta9klass
Размер файла: 189 kb
Скачать фаил
Имя файла: 5a32a995d8c33-9klassprelomleniesveta
Размер файла: 5.5 mb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Енергія палива. Питома теплота згоряння палива
Випаровування і конденсація
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.