!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

У пошуках повітряної кульки

6825866abf6ddc014340326b35addd51_M

Тема: У пошуках повітряної кульки

Мета: продовжувати знайомити дітей з геометричними формами: квадрат, трикутник, круг; кольорами: зелений, червоний,синій, жовтий; продовжувати знайомити з поняттями: «над», «під», «біля» (орієнтування у просторі); закріплювати вміння добирати потрібні геометричні форми до зображень; розвивати дрібну моторику, мислення, уважність; виховувати доброзичливе ставлення один до одного, співчуття до ближніх, зацікавленість до гри.

Матеріали: іграшки:зайчик, мишка, кішка, курочка; Д/г «Сховай Мишку», «Кульки», ємкість з кольоровим рисом та парні геометричні фігури

Хід заняття

I Етап спілкування. Мотивація

(Діти заходять в групу під музичний супровід)

-До нас сьогодні завітали гості. Ми з вами чемні тож давайте привітаємося. Що треба сказати? (- Доброго ранку)

- Діти, до нас сьогодні завітав ще один гість. Хто це? (- Зайчик)

Привітаймося з ним. (- Доброго ранку, Зайчику)

- У Зайчика був День Народження і йому подарували кульку (звучить мелодія вітру)

Та подув вітерець і кулька полетіла. Зайчик тепер сумний. Давайте допоможемо йому її знайти виконуючи завдання.

II Етап пізнавальної діяльності.

III Етап перетворювальної діяльності

Д/г «Кулька»

( Діти сидять на стільчиках)

- Нам на поміч прийшла подружка Зайчика- Курочка.

Погляньте які незвичайні кульки Курочка знайшла. Може ми серед них знайдемо кульку і нашого Зайчика. (На дошці висить три кульки: 1- зелений квадрат, 2- жовтий трикутник, 3- жовто гарячий круг)

- Якого кольору кулька? Якої вона форми? Що ви бачите такого ж кольору навколо себе?

( кожну кульку розглядаємо за даними питаннями)

- Млодці! Зайчику, чи знайшов ти серед цих кульок свою? Ні?! Давайте далі шукати кульку.

Д/г + Р/г «1,2,3- пару знайди»

- Скажіть мені,а що любить їсти курочка? (- Червячків, крихти, зернятка)

- Правильно. Погляньте в мене в руках ємкість. А що в ній?(- Зерно).

- Якого кольору зерно? (- Жовтого)

- Правильно. А зернятка не звичайні, а чарівні. Відшукайте в зернятках фігури. Назвіть їх та скажіть якого вони кольору. (Діти виконують завдання)

- Курочка пропонує пограти нам в рухливу гру. Знайдіть собі пару відповідно своїм фігурам.

- Виходьте всі до мене. Слухайте уважно правила гри. Ми з вами бігаємо та ходимо обережно, не штовхаючи один одного. На слова «1,2,3- Ходи» - ви вільно пересуваєтесь по груповій кімнаті, а на слова «1,2,3- Пару знайди»- шукаєте свою пару і беретесь за руки.Всі зрозуміли? Тож почнемо. (Гра повторюється 2-3 рази під музичний супровід)

- Молодці!Сподобалася вам гра?

Вправа на відновлення дихання «Кульку»

Вдих через ніс, видихаємо-ротом, руки перед обличчям. Надуваємо уявну кульку. Кулька здувається-діти вимовляють протяжний звук «ш».

Д/г «Будинок для Мишеняти»

- Поки ми з вами гралися до нас прибігла Мишка. Погляньте вона труситься.( Вихователь дає кожній дитині в руки потримати іграшку-мишку, яка вібрує труситься). Скажіть мені, а кого може боятися Мишка? (- Кішку)

- Правильно. Молодці! Мишка просить щоб ми з вами її сховали. Наше завдання підібрати до будиночків двері, щоб Мишка сховалася від Котика.

( На дошці висить д/г «Будиночок для Мишеняти» в збільшеному розмірі. Вихователь разом з дітьми розбирають гру, а потім діти сідають і виконують гру кожен індивідуально. Вихователь допомагає дітям у яких не виходить)

- Якого кольору двері будиночка? Якої вони форми? Давайте підберемо двері підходящої форми та кольору.

- А зараз Котик погляне чи всі ви правильно виконали завдання. (Вихователь разом з іграшкою-котиком перевіряє правильність виконання гри дітьми)

- Молодці! Ви правильно все виконали і Котик не піймав жодної Мишки. І Мишка вже не труситься, бо більше не боїться.

Д/г «Летюча кулька»

( звучить мелодія вітру)

- Поки ми з вами рятували Мишку від Котика вітерець нам приніс кульку.

- Погляньте, якого вона кольору? А вона велика чи маленька?

Вітерець нам її поверне, якщо ми з вами з ним пограємо. (звучить мелодія вітру)

- Кулька літає літає і зупинилася де? («над» Зайчиком, «під» стільчиком, «біля» Зайчика)

Молодці!

Ось вітерець і повернув нам кульку. Погляньте, Зайчик більше не сумує. Зайчику вже час. Давайте з ним попрощаємося. До побачення , Зайчику! (разом)

IV Етап оцінно-контрольної діяльності

  • Хто до нас приходив в гості?
  • Яка гра вам найбільше сподобалася?
  • Якого кольору кулька Зайчика?
  • Якого кольору кульки та якої форми кульки Курочки?
  • Молодці!Зайчик пішов, але залишив вам подарунки-кульку для кожного. Хочете погратися кульками?
  • Але спочатку давайте попрощаємося з нашими гостями. До побачення! (Діти прощаються з дорослими, беруть кульки і йдуть гратися ними на вулицю)

Поділитися роботою у мережі:
 
«Ми Ягусі допоможемо»
Подорож до Африки
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.