!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Розвиток творчого потенціалу особистості на уроках української мови, літератури та історії через використання музейної педагогіки

​Анотація: Суспільний прогрес руйнує традиційні стратегії поведінки, котрі базуються на бездумному наслідуванні. Зростає роль творчості, ініціативності, спроможності самостійно й упевнено втілювати особисті проекти. Професійним респектом, тобто об'єктом постійного фахового пошуку кожного учителя-словесника має стати розвиток творчих здібностей кожного учня, навіть якщо дитина обдарована технічно, а не гуманітарно. Музейна педагогіка допомагає учню осягати закони гуртожитку, систему людських цінностей, устрій світу, розширювати свої знання й одночасно виховувати в собі громадянина, патріота, творчу, працьовиту людину, здатну поважати свої права і свободи, любити природу, берегти національну історико-культурну спадщину. Школярі вчаться бути лідерами, творцями, організаторами й ораторами, котрих так потребує наше суспільство.
У цій роботі розглядаються, описуються, пропонуються оптимальні форми й прийоми музейної педагогіки, що використовуються на уроках української мови та літератури, історії й у позакласній роботі з предмета з метою розвитку пізнавального інтересу учнів.

Співавтори розробки: Заболотня С.Г., Сидоренко Л.В., Івко Н.П.

Имя файла: 5a059e0521fbf
Размер файла: 79 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Займенники й контекст. Синоніміка займенникових фо...
Принцип наступності в навчанні між початковими і с...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.