!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Роль міжпредметних звязків

​Анотація: Здійснення міжпредметних зв'язків у професійно-технічних навчальних закладах є однією з умов підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Міжпредметні (міжциклові) зв'язки хімії легше встановлюються при аналізі змісту предметів професійно-технічного циклу. В цьому випадку загальноосвітні знання, в тому числі й з хімії, потрібні як базові для засвоєння професійних.
Ефективність вивчення хімії у навчальних групах певного професійного спрямування залежить від багатьох чинників, зокрема: рівня виявлення зв'язків хімії зі змістом майбутньої професійної діяльності учнів: методів, прийомів і методик, що застосовує викладач на уроках; застосування інноваційних форм навчання (міжпредметного семінару, інтегрованого уроку, уроків пошукового типу тощо); рівня розвитку творчого мислення учнів, що враховується під час виконання творчі завдання, проектів тощо.
Реалізація міжпредметних зв'язків є особливо важливою під час навчання у ПТНЗ, оскільки на їх основі формується в учнів професійно орієнтована система знань і вмінь. Навчання хімії здійснюється з використанням методів проблемно-розвивального навчання, бо основною вимогою ефективної професійної підготовки є проблемне навчання. У ході проблемного навчання комплексна технічна (технологічна) проблема вирішується на основі базових природничо-математичних знань і вмінь.
Підвищення мотивації вивчення хімії учнями досягається застосуванням відповідних спонукальних методів, підтримки позитивного емоційного поля між викладачем і учнями, індивідуального підходу до учнів. Цікавість до навчання хімії зростає на нетрадиційних заняттях: інтегрованих уроках, уроках із застосуванням ігрових технологій, уроках пошукового типу, оскільки у таких формах організації навчання учні можуть бути природними і виявляти свої якості, які не завжди потрібно виявляти на традиційних заняттях


Имя файла: 5a180b9cea372
Размер файла: 2.7 mb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Розробка уроку "Кристалічні ґратки. Атомні, молеку...
Інтерактивний кросворд "неорганічна хімія"
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.