Рекомендації щодо застосування психолого-педагогічної характеристики молодших школярів на уроках музичного мистецтва та хору

​Анотація: У роботі вперше надана повна психолого-педагогічна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 

Опрацювання наукових джерел, аналіз вітчизняної теорії та практики організації хорового навчання дітей дозволяють виявити суперечності, що склалися: між існуючими вимогами гуманізації школи й відсутністю теоретичного і методичного обґрунтування її засад у системі організації навчання хоровому співу молодших школярів; між розвитком музичних здібностей та їх використанням у практиці роботи зі шкільними та позашкільними хоровими колективами.
На мій погляд, недослідженими залишаються питання щодо конкретних умов, шляхів, засобів організації навчання дітей молодшого шкільного віку; має місце недостатня вивченість та відсутність уміння застосовувати психолого-педагогічних особливостей учнів початкових класів, що при роботі призводить ло травмування дитячих голосів.


Имя файла: 5a787a02b09cf
Размер файла: 85 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Кожен бачить світ і відчуває по-своєму. Залежність...
Навчання чи виробництво
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.