!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Продукти харчування

​Анотація: Старченко Наталя Іванівна Конспект підсумкового заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня (6р.ж.) «Продукти харчування»

Тема: Продукти харчування

Мета:

Навчальна:

Поповнювати словниковий запас відповідної до лексичної теми.

Продовжувати вчити дітей відповідати повним реченням, використовувати в мовленні речення з однорідними членами, складні конструкції речень.

Продовжувати вчити утворювати дієслова від іменника.

Продовжувати вчити дітей утворювати відносні прикметники від іменника.

Закріплення навичок словозміни.

Розвивальна:

Розвивати слухову увагу, пам'ять, вміння вірно будувати речення.

Виховна:

Виховувати зосередження, бережне ставлення до продуктів харчування.

Корекційна:

Корегувати вимову, інтонаційну виразність.

  1. Організаційний момент.

Доброго дня, малята! Сьогодні я вам принесла книгу, книгу цікаву та незвичну. Називається вона «Смачні пригоди». А про що ця книга ви взнаєте, коли складете картинки. (Діти складають розрізні картинки та називають предмет зображений на ній)

  • А як назвати всі ці предмети одним словом? (продукти харчування)
  • Так, головними героями нашої книги будуть продукти харчування, овочі та фрукти. На сторінках цієї книги для вас приготовані не просто пригоди, а смачні завдання. І якщо ви будете уважними та наполегливими, виконаєте всі завдання вас чекає приз.

Перша сторінка нашої книги – питальна.

  • Скажіть,які продукти ви бачите на дошці?(хліб, крупа, масло, цукор, молоко, сосиски, кефір, сіль, мука, ковбаса, макарони, м'ясо, сир)
  • А де купляють продукти ваші мами?(в магазині, на ринку)
  • Де зберігаються продукти вдома?(в шафі, в холодильнику)
  • А чому в холодильнику?(щоб не псувалися)
  • Як називається магазин, в якому продаються продукти?(продуктовий, супермаркет)
  • Хто з вас ходив разом з мамою в магазин?
  • Давайте розглянемо картинку на якій зображено магазин.
  • Хто працює в магазині?(Продавець)
  • А як називаються люди які приходять до магазину за покупками?(покупці
  • Які продукти продаються в магазинах?(діти перераховують)

Друга сторінка – супермаркет.

Всі продукти продаються в різних відділах:

(Діти отримують картинки з зображенням відділів магазину, їм необхідно дібрати картинки з зображенням продуктів, що продаються в цих відділах.)

  • в хлібобулочному – батон, сухарі, сушки, пряники, булочки, торти – все що виробляється з борошна;
  • в м'ясному відділі – м'ясо, сало, ковбаса, сосиски, фарш – все, що виробляється з м'яса;
  • в молочному відділі – молоко, кефір, сметана, сир, йогурт, сир твердий – все виробляється з молока.
  • в овочевому відділі – овочі, фрукти, ягоди – все, що росте на городі та в саду.

Вправа «Який предмет зайвий?»

  • продавець розкладав продукти на полицях, дуже поспішав, зробив помилку. Виправте її, знайдіть зайвий предмет на полиці.
  • хліб, булка, батон, м'ясо;
  • морозиво, шоколад, цукерки, яблуко;
  • ковбаса, м'ясо, сосиски, риба;
  • груша, слива, яблуко, гречка.

Гра «Знайди пару» - у магазині продавець не тільки переплутав продукти, а й розгубив їх. Давайте допоможемо йому.

(Узгоджувати іменники з числівниками. Дітям роздаються картинки з зображенням одного предмета, їм необхідно знайти пару з зображенням декількох предметів та правильно назвати кількість)

Наступна сторінка – смачна

Вправа: «Напекла млинців матуся зранку…»

Напекла млинців матуся зранку

Із варенням та сметанкою.

Діти їли та хвалили – смакота,

Але всі чомусь забули про кота.

  • Як мама приготувала млинці?
  • Як готують суп?(варять)
  • Пиріжки, млинці, сирники, хліб?(печуть)
  • Як готують котлети?(жарять)
  • Можемо зробити висновок, що продукти можна, варити, жарити, пекти.
  • А в чому варять суп?(в каструлі)
  • На чому жарять котлети?(на пательні)
  • Де печуть пиріжки?(в духовці)

Гра з м'ячем «Чим буде?»

  • Чим буде продукт коли його приготують?
  • Яйце буде…(яєчнею)
  • Борошно буде….(булкою)
  • М'ясо буде….(котлетою)
  • Яблуко буде….(соком)
  • Ягода буде…(варенням)
  • Молоко буде….(сиром)

Наступна сторінка – казкова

Подивіться, малята до нас прийшла Маша з мультфільму «Маша та ведмідь». Вона наварила ведмедику кашу. Нам необхідно правильно її назвати.

  • Каша з гречки….(гречана)
  • Каша з вівса…(вівсяна)
  • Каша з перловки…(перлова)
  • Каша з манки…(манна)
  • Каша з пшона…(пшоняна)
  • Каша з рису….(рисова)
  • Каша з кукурудзи…(кукурудзяна)

Давайте згадаємо продукти, які зустрічаються в різних казках.

  • Найулюбленіша їжа Карлсона? (варення, плюшки)
  • Виріб з тіста, який втік від бабусі та дідуся? (колобок)
  • Що дівчинка в червоній шапці несла до бабусі? (пиріжки та горщик масла)
  • Хто врятував Машу з братиком від гусей? (молочна ріка, пічка з пиріжками, яблуня з яблуками)
  • Який овоч тягли, тягли і тільки за допомогою мишки витягли? (ріпка)
  • Гостинці, які ніс ведмідь в коробі для бабусі та дідуся? (пиріжки)

Молодці, малята, ви добре справились з завданнями смачної книжки, тому на вас чекає солодкий приз.


Поділитися роботою у мережі:
 
Космічна подорож
«Ми Ягусі допоможемо»
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.