!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Мотивація навчання як один з критеріїв ефективності учбового процесу на уроках фортепіано у ДМШ

​Анотація: Практична значимість даної розробки полягає в тому, що запропонований комплекс умов і засобів дозволяє підвищити ефективність процесу формування мотивації навчання учнів ДМШ в класі фортепіано. Формування мотивації у учнів до занять на фортепіано - завдання комплексне: педагогічне і методичне оснащення навчального предмета; тісна робота з адміністрацією, викладачами інших предметів і батьків. Узагальнення і систематизація власного педагогічного досвіду сприяють вирішенню даної проблеми і може бути впроваджено в практику викладачів ДМШ. І найголовніше - творча активність і величезне бажання самого викладача!


Имя файла: 5a1d532c21d8d
Размер файла: 57 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Українська музична культура ХІХ століття
Танець, як один з типів музики
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.