!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

«Ми Ягусі допоможемо»

Конспект підсумкового заняття для дітей із ЗПР «Ми Ягусі допоможемо»(6р.)

Корекційно - освітні цілі:

Цікава математика : Формувати знання про назви чисел від 1 до 10. Удосконалювати вміння визначати місце того чи іншого числа в ряду за його відношенням до попереднього та наступного д/г «Виклади правильно яблука», визначати числа-сусіди (з опорою на числовий ряд) д/г «Числа сусіди». Закріплювати вміння дітей розкладати число на 2 менших у межах п`яти

д/г «Загадкові замки»; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів з відповідною цифрою (в межах 10) д/г «Кожному яблуку своє місце» .

Розвиток звукосприймання та звуковимови:

Продовжувати розвивати мовленнєве дихання, фонематичний слух, інтонаційну виразність мовлення.

Розвиваємо мову та мовлення:

Заохочувати до виконання мовних завдань. Розвиток уміння брати участь у мовних іграх. Закріплювати вміння складати повне речення за опорними предметними малюнками, вживати дієслова протилежної дії (закриває – відкриває), утворювати прикметники від іменників (чай з малини - малиновий чай),

у розмовному мовленні передавати свої знання про призначення предмета,закріпити знання про особисту гігієну. Розвивати навички самоконтролю, виправлення граматичних помилок, прагнення розмовляти чистою українською мовою.

Корекційно - розвиваючі цілі:

Розвивати інтерес до занять пізнавального циклу. Формувати контрольно-оцінні дії: вміння працювати по словесній інструкції, розвивати навички контролю, взаємоконтролю і самоконтролю виконаного завдання; вміти працювати в команді; вміти слухати і чути педагога на протязі всього заняття; розвивати довільність поведінки.

Корекційно - виховні цілі:

Заохочувати до виконання певних установлених правил і завдань, сприяти виявленню у дітей позитивних емоцій під час спілкування. Виховувати базові якості особистості: самостійність, працелюбність.

Обладнання: роздатковий матеріал до дидактичних ігор: «Виклади правильно яблука», «Числа сусіди», «Загадкові замки», «Кожному яблуку своє місце», «Склади речення», «Фруктовий чай», м'яч, відео-лист від Баби-Яги, хустинки для хвилинки - здоровинки.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Любі діти, подивіться, я сьогодні принесла ось цей предмет. Хто знає як він називається?(ноутбук). Я отримала електронного листа від одного казкового персонажа про те, що сьогодні нас чекає відео-зв'язок о 9.30. Готові до відео-зв'язку, включаємо Скайп ?

II. Основна частина

1.Чути Скайп. Відео - запис від Бабусі-Ягусі.

2. Так, в непростій ми опинилися ситуації. Малята, ви любите пригоди? Допоможемо Бабусі-Ягусі? Я вірю в вас, знаю, що ви дружно і правильно впораєтеся з усіма завданнями Баби Яги та допоможете їй стати розумною, кмітливою. Я вас запрошую в подорож. Подивіться, на нашому шляху лежить карта вона не проста, на ній вказаний шлях до завдань.

3. Вирушаємо в дорогу. Погляньте розсипалися яблука в саду Бабусі-Ягусі,треба викласти числовий ряд від 1-10 (д/г «Виклади правильно яблука» + «Числа сусіди»)

4. А щоб дізнатися де висіло яблуко на дереві треба знайти його місце. (д/г «Кожному яблуку своє місце»)

5. Куди ж веде нас далі карта? Малята, подивіться-но, які замки висять, а на них цифри написані. Далі дороги немає,пройдемо, якщо виконаємо завдання. Візьміть по замку, та й розкладіть вказане число на 2 менших ( д/г «Загадкові замки»). Впораєтесь- рушимо в дорогу далі. Діти виконують завдання на роздавальних картках. Взаємоперевірка виконаного завдання

6. Хвилинка-здоровинка ( зарядка з Бабусею Ягусею.)Давайте трохи відпочинемо, самі повеселимося, та й Бабу Ягу повеселимо.

7. Молодці малята ,відпочили, але нас чекає нова перешкода: «Мішок – завдань»

- Треба взяти, роздивитись картинки та скласти речення (д/г «Склади речення»)

- Заморилися ми з вами сядемо відпочинемо, зігріємось, чаю вип`ємо (д/г «Фруктовий чай»)

- Подивіться малята, хто це? Давайте знайомитися, це Шустрик і Мямлик.

Шустрик - все встигає робити , а Мямлік - дуже повільний. Пограймо з м'ячем (д/г «Не зівай, слово дію називай»)

8.Чути Скайп, зявляється зображення Бабусі Ягусі яка дякує дітей за навчання, поміч + гра на розвиток слухової уваги «Скажи чи все правильно».

III. Підсумок + психологічна вправа «Я дитина хороша, ласкава…»

Додаток

Відео - запис від Баби-Яги.

  • Я бабуся,я Яга живу у лісі сотні літ у хатинці на курячій ніжці.

На припічку кіт пихатий, є швидкі мітла і ступа, гуси лебеді під дубом. Все б нічого жити Бабі,тільки ставить доля граблі: дружити зі мною не хоче ніхто, і в гості до мене не ходить ніхто. Кажуть, що я неуважна, пихата, лічити не вмію, не вмію читати і звуки в словах виділяти. Жду я помочі від вас,часу ви не гайте допоможіть виконати всі завдання. Постарайтесь!!!

Психологічна вправа.

Я – дитина хороша, ласкава.

Я – привітна, гарна, славна.

Я здорова, не хворію,

Всім на світі я радію!

Хвилинка-здоровинка.

Я красуня лісова знають мене всі, я ж літаю на мітлі швидше за таксі.

Хоче гарно танцювати з дітками Яга, та кульгає, шкандибає кістяна нога.

Танцювала як могла бачили усі, все старалася для вас зайчики мої!

Дидактичні ігри:

  1. «Виклади правильно яблука» розділ програми - Кількість та лічба.
  2. «Числа сусіди» розділ програми - Кількість та лічба
  3. «Кожному яблуку своє місце» розділ програми - Кількість та лічба
  4. «Загадкові замки» розділ програми - Кількість та лічба
  5. «Склади речення» розділ програми - Розвиток граматичної будови мови.
  6. «Фруктовий чай» розділ програми - Розвиток граматичної будови мови.
  7. «Не зівай, слово дію називай» розділ програми - Збагачення словникового запасу.
  8. «Скажи чи все правильно?» розділ програми - Наше здоров'я, Розвиток активного мовлення

Поділитися роботою у мережі:
 
Продукти харчування
У пошуках повітряної кульки
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.