Методичні матеріали

Науково-методичний проект «Здоров'я педагога – шлях до професійної творчості»

Анотація . Проект спрямований на побудову гармонійних стосунків у педагогічному колективі, збереження психічного здоров'я педагогів, підвищення їх працездатності та формування мотивації до самовдосконалення.

Організаційно-прогностичний етап

Актуальність проекту. Здоров'я є необхідною умовою активної діяльності та самореалізації людини в суспільстві. До сукупності факторів, що безпосередньо впливають на стан здоров'я педагогів, належать: особливості складної і різнопланової діяльності – висока психоемоційна напруга, професійна відповідальність за результати діяльності.

Робота педагога з батьками, учнями, колегами передбачає не лише професіоналізм, комунікативну культуру, компетентність, а й високу емоційність стійкість, уміння володіти собою, толерантність, стриманість.

Мета проекту: створення в закладі оптимальних психолого-педагогічних умов для успішної професійної діяльності педагогів.

Завдання проекту:

-створення в колективі комфортних умов для творчої праці педагогів;

-підвищення здатності педагогів до інноваційної діяльності;

-розвиток комунікативної компетентності педагогів;

-профілактика «синдрому професійного вигорання».

Очікувані результати реалізації проекту:

-формування в педагогів позитивної мотивації до збереження власного здоров'я;

-підвищення обізнаності педагогів з чинниками, які впливають на психічне здоров'я;

-підвищення компетентності педагогів у питаннях вирішення конфліктів;

-підготовка програми «Здоров'я педагога – шлях до професійної творчості».

-

Оцінювально-прогностичний ефект: проект дозволить реалізувати систему психолого-педагогічного супроводу професійної діяльності педагогів на основі актуалізації проблеми збереження здоров'я.

Учасники проекту: педагоги позашкільного навчального закладу.

Змістово-технологічний етап

Діагностико – аналітична діяльність:

-вивчити причини конфліктних ситуацій, які виникають у колективі;

-вивчити обізнаність педагогів з техніками ефективного спілкування.

Практико-моделююча діяльність:

-передбачає створення системи тренінгових занять «Мистецтво спілкування», «Конфлікт та шляхи його подолання», «Профілактика «професійного вигорання».

Тренінгове заняття «Мистецтво спілкування» спрямоване на формування в педагогів навичок володіння техніками ефективного спілкування.

Тренінгове заняття «Конфлікт та шляхи його подолання» передбачає розвиток умінь вирішувати конфлікти, попереджати їх виникнення.

Тренінгове заняття «Профілактика «професійного вигорання» спрямоване на збереження психічної складової здоров'я педагога, формування навичок ефективного спілкування.

Системно-узагальнююча діяльність:

-підготовка узагальнюючих опитувальників, анкет;

-узагальнення результатів тренінгових занять;

-спостереження за вмінням педагогів застосовувати отримані знання в практичній діяльності.

Имя файла: ---------
Размер файла: 33 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Методичні матеріали
Здоров`язбережувальна компетенція дошкільників як ...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.