Кожен бачить світ і відчуває по-своєму. Залежність сприйняття камерно-інструментальної музики від внутрішнього світу людини.

​Анотація: Об'єднання психотехнічних вправ і музичних творів композиторів-класиків спрямовані на стимулювання активності пізнавальних процесів.

Знімається інформативна, дидактична функція педагога, оскільки гранична активність в отриманні результату надається дітям. Діти навчаються самостійно планувати практичні і розумові дії, коригувати свої помилки, адекватно оцінювати результат діяльності, узгоджувати свої дії з діями однолітків. При проведенні таких занять у дітей підвищується пізнавальна активність, успішність в навчальних заняттях, реалізується потреба в інтелектуальному навантаженні.


file
Имя файла: 5a79c4db78fb4
Размер файла: 24 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Інтермедія у стилі шкільного театру "Гаряча пора п...
Рекомендації щодо застосування психолого-педагогіч...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.