!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Інтеграція діяльності педагогів-логопедів в аспекті корекції мовлення

​Анотація: Розробка містить теоретичні матеріали та матеріали логопедичних занять (мовленнєві ігри, вправи). 

Діти дошкільного віку з мовленнєвими проблемами потребують особливої уваги не тільки учителя-логопеда, але й інших педагогів, які є учасниками навчально-виховного процесу в школі. Від якості корекційної роботи, яку здійснюють на основі інтеграції змісту діяльності педагогів лікарів та батьків часто залежить доля дитини її майбутнє.

Щоб корекційна робота була ефективною потрібно у закладі створити команду в яку увійшли вчитель-логопед, практичний психолог, вихователі, музичні керівники, інструктори з фізичної культури. При цьому вирішуються такі завдання:

1.Своєчасно виявляти дітей з мовними порушеннями;

•Вибудовувати механізм взаємодії між спеціалістами:

•вчитель-логопед - практичний-психолог;

•вчитель-логопед - вихователь;

•вчитель-логопед - інструктор з фізичної культури;

•вчитель-логопед - музичний керівник.

3.Здійснювати тісну взаємодію з батьками;

4.Коригувати і попереджати мовні порушення у всіх видах діяльності.


Имя файла: SokolovaZS.O.ZIntegratsiaZdiyalnostiZpedagogiv
Размер файла: 202 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Паспорт логопедичного кабінету ДНЗ
Логопедичне заняття у 3 класі інтенсивної педагогі...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.