!!!УВАГА!!!!

усі розробки надруковані на порталі до вересня 2017 тимчасово перенесено на іншу адресу, та згодом вони повернуться на основний сайт. 

Свою нову розробку ви можете додати на посиланням: http://teacherjournal.in.ua/dodaty-rozrobku (потрібна авторизація або реєстрація на сайті)

Індивідуальне навчання учнів з розумовою відсталістю в умовах загальноосвітньої школи

​Анотація: 1. Концепція інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України закликає кожен загальноосвітній навчальний заклад бути готовим для спільного навчання здорових дітей та їхніх однолітків з різними типами дизонтогенезу. Для цього в освітньому середовищі пропонується створити не тільки повноцінний простір для навчання і соціалізації школярів із особливими потребами, а й організувати відповідну корекційну роботу. Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є індивідуальна форма навчаня - спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком та забезпечується педагогічними працівниками за місцем проживання учнів.
Розглядаючи представлену тему, учитель намагається привернути увагу до розв'язання завдань, які стоять перед кожним навчальним закладом, що має на меті навчати учнів з розумовою відсталістю


file
Имя файла: 59d62c88bc4aa
Размер файла: 119 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Золоте моральне правило християнства. Апостольськи...
Вивчення системи роботи вчителя у процесі атестац...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2017 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2017  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.