Емоції в навчальному процесі: теорія та практика

​Анотація: Переконливі дані свідчать про те, що емоції в найважливішим фактором регуляції процесів пізнання. Так, емоційна забарвленість є однією з умов, визначаючих довільну увагу та запам'ятовування, цей же фактор має змогу суттєво забезпечити або ускладнити довільну регуляцію цих процесів. Між відношенням до навчання та емоціями просліджується достатньо чіткий зв'язок. Так негативне відношення до навчання зв'язане з негативними емоціями уникнення страху, образи, незадоволеністю собою і вчителем. 

Позитивне відношення до навчання зв'язане з позитивними емоціями подиву, переживання незвичності, невпевненості у своїх силах, гордості за себе. Емоційно забарвлені знання запам'ятовуються швидше і міцніше ніж знання, які позбавлені індивідуальності і залишають людину байдужою. Це постійно треба враховувати при вивченні навчального матеріалу.
В статті розглянуто механізм дії емоцій на мислення і пам'ять людини, використання емоцій для забезпечення радісного навчання, а також практичне застосування позитивних емоцій в навчанні відомим педагог-новатором В.Ф. Шаталовим. Крім того розроблені умови та прийоми створення вчителем позитивних емоцій в учнів.

Співавтор розробки: Гоменюк Дмитро Васильович

Имя файла: 5a61aabcbdcd9-1
Размер файла: 106 kb
Скачать фаил
Поділитися роботою у мережі:
 
Перспективне планування роботи на рік з дітьми ста...
Методичні матеріали
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.