Навчання чи виробництво

​Анотація: Основна ідея полягає у виробництві певної продукції , її реалізації (благодійний продаж, подарунки, реалізація на ярмарках тощо). Участь учнів в шкільній компанії дозволяє ставити цілі перед собою та своєю компанією, отримувати відомості про діяльність малого бізнесу, ознайомитися з ...
Продовжити читання
73 переглядів

Клас чи майстерня

​Анотація: У попередньому матеріалі я почав висвітлювати тему виробництва в мистецтві. Але, на мою думку, починати треба з занять з основ ведення бізнесу, що введені в освітні програми багатьох країн Європи та світу. Адже виробництво це перш за все бізнес, тому треба спочатку засвоїти поняття п...
Продовжити читання
Останні коментарі
Наталія Валентинівна Буряк
К сожалению, в новой версии журнала нет форума. А жаль! Так как, уважаемый Виталий Анатольевич, пол странички, «имхо», это пост дл... Детальніше
Середа, 24 січня 2018, 15:30
128 переглядів

Мистецтво чи ремесло

​Анотація: хотів написати про виховання творчого мислення, але тут виникла нагальна проблема стосовно мети практичної роботи учня. За радянських часів навіть і мови не було про те, що мистецтво має збагатити людину, бо не було приватної власності. Мистецтво, хоча і належало народу, все ж створювалос...
Продовжити читання
42 переглядів

Погляд на працю школяра

​Анотація: Незважаючи на титанічну працю вчителів предметників, їх професіоналізм та досвід учні до кінця не усвідомлюють мету своєї діяльності. Так, більшість з них старанно виконують завдання, намагаються досягти якогось рівня, але усвідомлено це роблять одиниці. На мою думку це пов'язано з т...
Продовжити читання
48 переглядів
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.